TEAM LEVEN 5.0
Wil jij naar een Leven 5.0. Wij helpen je! Leven 5.0 staat voor verandering van binnenuit. Leven 5.0 helpt jou bij het inzetten en volhouden van positieve gedragsveranderingen. Leven 5.0 geeft je de regie (terug) over jouw eigen leven. Zo word je beetje bij beetje de coach van je nieuwe zelf.

FOUNDER
Erik
Als gezondheidscoach, personal trainer en revalidatie fysio in Nijmegen inspireer ik al bijna 15 jaar cliënten met mijn health concept ERIK and ME: fysio behandeling, 1-op-1 trainen én leefstijladvies ineen.

Editor
Clemens
Sportbeoefening en het bevorderen een gezonde leefstijl staan centraal in mijn persoonlijk leven. Als professional maak ik opleidingen als Beweegcoach, Leefstijlcoach en Vitaliteitscoach. Daarbij draait het om het begeleiden van cliënten op gezonde voeding, voldoende beweging én mentaal welbevinden.

FOODIE
Minna
Ik ben een moeder van een topsport tiener en teamleider op een school voor speciaal onderwijs. Daarnaast sport ik graag: krachtsport en yoga. Mijn rust vind ik in de keuken. Ik kook alleen met gezonde ingrediënten en mijn eigen recepten zijn suikervrij.
Meest recente #Ownyourchange! content

‘Ik heb altijd last van mijn rug.’
Onze centraal gelegen rug stelt ons in staat soepel en vrij te bewegen. Maar de rug is ook kwetsbaar: meer dan een miljoen Nederlanders krijgen jaarlijks te maken met rugklachten. Het schiet acuut in de rug of ze kunnen niet meer zitten en liggen zonder een zeurende pijn. Wat houdt je rug gezond en wat […]